Swift 1 – Stormvogels 1
Vandaag stond de laatste wedstrijd voor de winterbreak op het programma, uit tegen Swift. We wilden scherp aan de wedstrijd beginnen maar helaas gebeurde dat niet en vielen de eerste twee doelpunten aan de kant van de thuisploeg. Gelukkig hadden we hier snel een antwoord op door twee kleine kansen onder de korf te benutten. Na een korte periode van een gelijk opgaande score nam Swift over en liepen ze drie doelpunten uit. Aan het eind van de eerste helft begon het beter te lopen en konden we de achterstand terug brengen tot een verschil van een doelpunt, en gingen we de rust in met een stand van 8-7. We wisten dat we na de rust scherper moesten starten als we de twee punten mee naar Luyksgestel wilde nemen. Helaas wist Swift als eerste de korf te vinden. Dit was voor ons het teken om de scherpte terug te pakken. Na een korte periode van doelpunten die om en om aan beide kanten vielen, wisten we de wedstrijd naar ons toe te trekken door het verschil naar vier doelpunten te brengen in ons voordeel. Deze voorsprong hebben we niet meer uit handen gegeven. Zo wonnen we uiteindelijk de wedstrijd met 13-18.
Door de resultaten dit weekend wordt de top 3 gedomineerd door de Kempen!
Vooral de jeugd pakt deze week punten
Fijne kerst en een sportief 2020!