Korfrakkers 1 – Stormvogels 1

Een spannende en belangrijke wedstrijd tegen Korfrakkers stond op het spel vandaag. Dat we het zwaar gingen krijgen hadden we van te voren verwacht. De eerste helft ging het erg gelijk op, we kwamen steeds een puntje achter en maakten het dan weer gelijk. Tot dat Korfrakkers met 4 doelpunten voor kwam en we met 11-7 achterstand de rust in gingen. Na de rust kwamen we langzamerhand terug en werd het zelf weer gelijk 13-13. Vanaf dit moment was het heel spannend! We kregen meer grip op de wedstrijd en gingen erop en erover. Helaas kreeg Korfrakkers daarna ook weer grip op de wedstrijd en bleven zij mee scoren. De laatste minuten vd wedstrijd waren erg spannend. Wij kregen een paar strafworpen waar de coaches van de tegenpartij het niet mee eens waren. Nikki en Marieke bleven kalm en verzilverden de strafworpen. Gelijk tot de laatste 20 seconden. Na slordig balverlies van onze kant, kreeg Korfrakkers nog één schotkans en deze zat helaas. Eindstand 20-19 in het voordeel van de tegenpartij. Heel zuur verlies vandaag tegen een sterke tegenstander maar een minder goede pot van onze kant. Volgende week beter!

Fijne kerst en een sportief 2020!
Verloren, maar toch een tevreden B1