Extra richtlijnen ivm het Coronavirus

Accommodatie regels:

· Ben je niet fit? Heb je klachten die met Corona te maken kunnen hebben? Betreed deze accommodatie niet.

· Dit geldt ook voor de dug-outs.

· Neem je eigen bidon mee om uit te drinken.

· Respecteer altijd de maatregelen / aanwijzingen van de club waar je op bezoek gaat.

· Gebruik je gezond verstand. Doe je het niet voor jezelf, doe het dan voor de ander.

Kantine regels:

· Ben je niet fit? Heb je klachten die met Corona te maken kunnen hebben? Betreed deze accommodatie en dus ook deze kantine niet!

· Volg te allen tijde de aanwijzingen op van het kantine personeel.

· Respecteer altijd de kantinemaatregelen / aanwijzingen van de club waar je op bezoek gaat.

Kleedkamer regels:

· Ben je niet fit? Heb je klachten die met Corona te maken kunnen hebben? Betreed deze accommodatie of kleedkamer niet.

· We laten de kleedkamers altijd netjes achter!