Stormvogels 1 – DDW-SDO’99

Vandaag weer de eerste competitiewedstrijd, DDW-SDO’99 stond op het programma. Een sterk team waar we het altijd lastig tegen hebben. Natuurlijk hadden we allemaal weer super veel zin om weer binnen te spelen. Met een hoog loop-en baltempo begonnen we de wedstrijd fel en door mooie aanvallen en veel afstand schoten vielen er veel doelpunten. Door wat plaats- en individuele fouten van onze kant gingen we de rust in met 8-15. De tweede helft begonnen we erg sterk en kwamen we terug naar 17-18. Helaas door een onterechte strafworp tegen raakte we uit deze ‘flow’. DDW/SDO’99 bleef een voorsprong houden na helaas 3 afgekeurde doelpunten van ons. In de laatste minuten kwamen we nog op een verschil van één doelpunt, maar trok uiteindelijk DDW/SDO’99 aan het langste eind en verliezen we de wedstrijd met 20-22. We hebben het dit ervaren topklasse team erg moeilijk gemaakt en goed tegenstand geboden. We mogen trots zijn op ons zelf!

De pupil van de week was E. Verdonschot.

Zaalprogramma bekend
De eerste punten zijn binnen!

FEEDBACK