Rosolo C2 – Stormvogels C1

Hallo wij zijn de C1 en wij hebben vandaag moeten korfballen tegen Rosolo C2 in Reusel. Ons team was niet compleet ivm zieken, dus hebben we Maud en Elin van de E3 gevraagd om met ons mee te doen. Ellen scoorde het eerste doelpunt gescoord met een strafworp, daarna scoorde Rosolo 2 keer. Daarna maakte Mara er met een mooi afstandschot 2-2 van. In de laatste 10 minuten van de wedstrijd kregen wij een vrije bal die we heel mooi scoorden, alleen had de scheidsrechter helaas nog niet gefloten en dus telde hij niet. In de laatste minuten kreeg Tessa nog een strafworp mee die ze ook zelf goed scoorde. Hiermee was de 2-3 winst binnen voor Stormvogels C1. De meiden hebben super goed gespeeld en Maud en Elin bedankt voor het meedoen!

Stormvogels E1 – Klimroos/VVO E1

Wat op papier een spannende wedstrijd zou moeten worden, pakte na de eerste 10 minuten waarin het gelijk opging (3-2) totaal anders uit. Zoals in de jel al uitgeroepen “Stormvogels zet hem op, zet de ander op zijn kop” gebeurde ook. In rap tempo volgende de doelpunten elkaar op en werd de wedstrijd gewonnen met 16-3. Alle meiden pakte hun doelpunten mee, waardoor we nu fier bovenaan staan!

Stormvogels 1 – Prinses Irene 1

Vandaag stond Prinses Irene op het programma. Er was een enorme drive na het gezellige teamuitje van gisterenavond. We kwamen dus ook goed uit de startblokken en liepen gedurende de eerste helft uit naar 6-2. Toen kwam Prinses Irene meer in de wedstrijd en wist terug te komen 7-7 rust. 2e helft wist Prinses Irene snel te scoren wat voor ons het signaal was om het heft in weer handen te nemen. We kwamen terug en zetten door naar 12-9. Hiervoor waren veel kansen nodig waarbij het scoringspercentage maar laag was. Daar wist Prinses Irene van te profiteren en kwam weer terug. De druk om te scoren resulteerde zich in meer schoten, maar helaas bleef de afronding uit. Met doelpunten aan beide zijden werd het uiteindelijk 14-14. Voor ons voelt het als een verlies vanwege de vele mogelijkheden in de aanval. Toch is dit ook de kracht geweest. Vele schoten met goede rebound! A.s. vrijdag op naar Spes 19.30 in Milsbeek.

Pupil van de week was J. vd Meijden

Bron foto bovenaan pagina: mooibernheze.nl

Winnend midweek team kan extra speelsters gebruiken
D1 wint crazy hair battle