Stormvogels 1 – Rosolo 1

In een goed gevulde sporthal werd de derby tegen de koploper Rosolo gespeeld. Het was vanaf het begin een felle wedstrijd.  De wedstrijd liep gelijk op en met een hoog tempo en vele mooie aanvallen gingen we met 6-8 de rust in. We waren vooral verdedigend erg goed en gaven weinig goede kansen weg tegen de dames van Rosolo. Andersom hetzelfde, want wij kregen ook weinig schotkansen tegen deze ploeg. In de tweede helft is er ook nog maar weinig gescoord.  Er vielen voor een zaalwedstrijd dus weinig doelpunten en de einduitslag was dan ook maar 8-11 in het voordeel van Rosolo. We hebben dus zeker tegenstand geboden en er een heel mooi duel van gemaakt. Volgende week uit naar Swift, hopelijk gaan we daar weer punten pakken.

Zie hieronder voor de andere uitslagen van alle wedstrijden die afgelopen week gespeeld zijn. Vooral de jeugd teams wisten deze week punten binnen te halen. Goed gedaan meiden!

Komende week worden de laatste wedstrijden van dit jaar gespeeld. Dat zijn:

Woensdag 18 december

Stormvogels  MW1-HBSV/Swift                20:00