Stormvogels 5 – Bladella 3

Vandaag stond voor Stormvogels 5 de wedstrijd tegen de koploper Bladella op het programma. Bladella is in principe al kampioen voor het begin van de wedstrijd. Maar Stormvogels gaat er alles aan doen om er voor te zorgen dat dit in ieder geval niet ongeslagen blijft. Stormvogels start sterk, door 2 doelpunten van Carla staan we na 5 minuten voor met 2 nul. Bladella maakt in de 8ste minuut de 2-1. Het gaat een periode moeizaam Bladella komt niet tot scoren en Stormvogels heeft moeite met het creëren van kansen. Maar na meer dan een kwartier speeltijd, scoort Anne S. de 3-1. En vervolgens maakt Janet binnen een minuut de 4-1. Bladella krijgt vrij snel hun tweede strafworp in de wedstrijd, maar ook deze missen ze. Carla profiteert van een kansje en zorgt voor 5-1. Na een lange tijd niet scoren van beide kanten gaan we met deze stand de rust in!
Bladella komt goed uit de rust en scoort meteen 5-2. Yvonne maakt een doorloopbal en krijgt een welverdiende strafworp. Jammer genoeg wordt deze gemist.  Bladella komt na een rustige periode van beide teams tot scoren 5-3. Janet maakt na de opzet van een mooie “Ilse”, met een afstandsschot 6-3. Maar al vrij snel haakt Bladella weer aan en komt het scorebord op 6-4 te staan door een mooi schot van afstand. Met nog 5 minuten op de klok maakt Bladella 6-5 en in de laatste minuut nog de gelijkmaker 6-6. Een mooie wedstrijd tegen een welverdiende kampioen.

D1 wint crazy hair battle
Stormvogels plaatst zich voor de kruisfinales!

FEEDBACK