Rosolo 1 – Stormvogels 1

Vandaag stond Rosolo op het programma, de nummer 2 tegen de nummer 3. Dit was een spannende wedstrijd voor ons, omdat we ons nog moeten kwalificeren voor de kruisfinales. De wedstrijd wordt geopend met 2 strafworpen; 1-  1. Daarna liep Reusel al snel uit naar 7-3. Dat Reusel feller en zuiverder was de eerste helft was een feit, daarom werd voor ons de 2e helft nog een uitdaging. We gingen de rust in met een 11-6 tussenstand. We gingen feller van start in de 2e helft en wisten onze aanvallen beter uit te spelen. Helaas was dit niet genoeg om de wedstrijd nog naar onze kant te trekken. De uiteindelijke uitslag werd 19-12.

We kunnen wel met trots zeggen dat we ons hebben gekwalificeerd voor de kruisfinales op 22 en 29 maart. Dit omdat DDW heeft gewonnen van Be-Quick. Op welke plekken we eindigen en welke tegenstander we tegen krijgen in de kruisfinales zal volgende week bepaald worden in de laatste competitie wedstrijden in de topklasse.

Stormvogels A1 – Eyckelkorf A1

Vandaag stond Eyckelkorf op het programma waar we uit met 14-4 van gewonnen hebben. De meiden zijn goed de wacht aan gezegd er niet te ligt over te denken. om 12 uur startte de wedstrijd. De eerste 5 minuten werd er niet gescoord en we waren al een tijdje aan de gang toen de 1-0 viel. Het gat was open en snel volgden de andere zes doelpunten. We gingen met 7-0 op het scorebord de rust in. De tweede helft was tam waarin we nog 6x scoorden en de nul op t scorebord bleef staan. Het zat de tegenstander ook echt niet mee maar we waren veruit de sterksten op het veld. Niet de beste pot van het seizoen maar goed gedaan door de meiden. Winst 13-0 en volgende week op naar Springfield in Hoeven 😅

Stormvogels 5 - Bladella 3
Richtlijnen ivm het coronavirus