DDW/SDO`99  1 – Stormvogels 1

Vandaag stond de koploper op het programma. We wisten dat het een pittige wedstrijd zou worden, maar waren vastberaden om er een goede wedstrijd van te maken. Het was DDW die het eerst doelpunt maakte. Daarop volgde snel een antwoord van onze kant, en wisten we een voorsprong te pakken van 1-2, dit is ook de enige voorsprong die we tijdens de wedstrijd hebben gehad. Hierna nam DDW weer de leiding; 5-3. Helaas wisten we in de eerste helft niet mee te scoren en liep DDW al snel uit naar een ruststand van 10-4. Na rust vond DDW als eerste weer de korf, maar hebben we een beter spel laten zien. Hierdoor konden we de stand terug brengen naar tussenstand van 16-10. Met nog 6 minuten op de klok wisten we dat alles nog mogelijk was. Helaas hebben we onze kansen niet af kunnen maken, om nog terug te komen in de wedstrijd. Uiteindelijk won DDW met een uitslag van 17-12. Op naar volgende week, een belangrijke wedstrijd thuis tegen Be-Quick.

Stormvogels F1 – DSCF1

We moesten met de F1 thuis spelen, tegen DSC. We waren met 7 speelsters. DSC hadden 3 jongens en 2 meisjes. De jongens waren erg goed en sprongen er veel tussen. Gelukkig scoorde Jill en Suze nog, nadat er veel ballen langs de korf gingen. Maar verloren we toch met 2-9. Petra vond dat we het best goed hadden gespeeld. Hopelijk winnen we de volgende wedstrijd wel! En helpt onze yell dan wel: “Citroen, citroen, citroen wij worden vast wel ooit kampioen”

Wederom winst voor Stormvogels 4
Geklommen naar de 3e plaats!